Štítky

úterý 26. července 2011

Dobré ránko všem..

- Je krátce po 5té hodinelej odpolední a já se právě probudila do nového dne.. Říkáte si, že je to divný vstávat v 5? No hele není, když jdete spát v 9ráno :P a jakto??

- V noci jsme si psala se svým přítelem Tomem.. Psali jsme si asi do půl4  a nebylo to dobrý. Žádný krásný slova, jen napětí a odtažitost mezi námi.. poté ho ale napadlo, že mě přijede navštívit.. a to hned, že už mě prej potřebuje alespoň obejmout a to jsme se neviděli pouze jeden den. ale je fakt, že atmosféra včera nebyla moc skvěla a jeho návštěva vše změnila..

advice: Snažte se neřešit věci přes fejsbuk, smsky atd. pač na internetu si toho člověk dovolí více a hádka je potom 100x silnější než když si to vyříkáte z očí do očí..

- a né, my nejsme blázni ;D > jen aby jste si nemysleli ;D

3 komentáře:

  1. A ten Tom bydlí v jiném městě něž ty ? :) Já celkově nemám ráda psaní po chattu, protože nikdy nevíš, jak to ten druhý myslí a zbytečně vznikaj hádky a nedorozumění :/.

    OdpovědětVymazat
  2. bydlí akorát v jiné části Prahy :) zhruba 30minut ode mě :)) a na s tím chatem máš naprostou pravdu.. a taky si myslím, že na fejsu si člověk k tomu druhému dovolí více.. napíše to co by nikdy do očí neřekl :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš naprostou pravdu,že do očí se to říká jinak.
    Zvu tě ke mě na Giveaway :) !
    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat